GOLDEN PLEASURE

By | 10:21 Leave a Comment


Uwielbiam odkrywać nowe kosmetyki i za każdym razem oczekuje, że moja nowość pomoże pozbyć się problemów z cerą, a jej używanie stanie się przyjemnością. 
Puste opakowanie kremu na dzień skłoniło mnie do szybkiego poszukiwania czegoś nowego, lepszego i odpowiedniego na zimę. Na szczęście miałam możliwość spróbowania na własnej skórze jaka jest konsystencja kosmetyków The Secret Soap Store z lini Golden Pleasure


Piszę o konsystencji, ponieważ w moim przypadku krem na dzień nie może być zbyt gęsty, ciężki. Nie lubię się "świecić" a do tego mam skłonność do wyprysków. 
Po szybkim lecz burzliwym namyśle wybór padł na Emulsję przeciwzmarszczkową do twarzy 50 ml. Pomyślałam, ok emulsja jest przeważnie lekka, delikatna, okazało się troszkę inaczej, oczywiście na plus. 

                                         

























To była miłość od pierwszego użycia. Emulsja ma konsystencję lżejszego kremu, fantastycznie nawilża skórę i idealnie nadaje się do mojej mieszanej cery. Przeglądając składniki aktywne mogę stwierdzić, że jest na pewno przeciwzmarszczkowa. Dużo cennych substancji: złoto 24k, olejek makadamia i arganowy, masło Shea (uwielbiam je), witamina E i  MATRIXYLsynthe'6- peptydy przeciwzmarszczkowe (brzmi obiecująco). Efekt przeciwstarzeniowy ciężko jest mi ocenić, pewnie będzie to widoczne po moich 50-tych urodzinach i starannym dbaniu o siebie, natomiast jedno co mogę zauważyć, stwierdzić, potwierdzić i pochwalić to jest natychmiastowe nawilżenie i wygładzenie skóry. Emulsja szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy i idealnie nadaje się pod makijaż. Wieczorem po zmyciu makijażu skóra jest nadal nawilżona i przyjemnie miękka. Świetny efekt!!! 

                                 

























Opakowanie emulsji jest proste, estetyczne i eleganckie. Fantastyczna jest drewniana nakrętka od emulsji i praktyczny dozownik, nie muszę pchać rąk do słoiczka i zanieczyszczać go bakteriami. Do posmarowania całej twarzy wystarczają mi dwie pompki, tak więc szacunkowo emulsji powinnam używać 2-3 miesiące.  
Jak widzę kosmetyki z tej linii, mam poczucie, że są naturalne i ekologiczne najprawdopodobniej przyczyna tkwi w jasnych kolorach opakowania i drewnianych elementach. Z tego co się dowiedziałam do produkcji kosmetyków używane są wyłącznie naturalne składniki najwyższej jakości a same kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. 
Nie rozwodząc się już dłużej stwierdzam, że kosmetyk jest godny polecenia, cena adekwatna do jakości i wydajności. 

0 komentarze :

Prześlij komentarz