Złuszczająca maska do stóp/ Purederm Exfoliating Foot Mask

By | 13:03 32 comments


Witajcie!
Wielki bum na złuszczające skarpetki trwa od jakiegoś czasu. Ceny tego produktu wahają się od 30 zł do 100 zł, w zależności od firmy. 
Ja zakupiłam maskę do stóp okazjonalnie za niecałe 30 zł, takiej promocji nie mogłam przegapić...

Na internecie widziałam efekty stosowania maski, były one natychmiastowe i ekstremalne, skóra na stopach schodziła płatami. 
Skarpetki przetestowałam na mojej mamie, która ma twardą, suchą skórę na piętach, oraz modzele na śródstopiu. 


Jaki jest sekret złuszczających skarpetek? 

Dzięki mieszance kwasów owocowych i naturalnym ekstraktom roślinnym stopy w przeciągu 2 tygodni są stają się wygładzone. 
Maska zawiera kwasy: salicylowy, glikolowy, mlekowy- wspomagają złuszczanie naskórka.
Naturalne ekstrakty z: papai, cytryny, jabłka, pomarańczy, rumianku- łagodzą, koją świeżo złuszczoną i odnowioną skórę.
Dodatkowo: woda, mocznik, mentol, triclosan (działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo) 


Na umyte i osuszone stopy nałożyłam woreczki, które rozcięłam tuż przed rozpoczęciem. Mama siedziała w skarpetkach trochę dłużej niż zaleca producent (60-90 min) bo oglądała ciekawy film i nie chciało jej się umyć stóp. 
Po zalecanym czasie należy dokładnie umyć stopy z pozostałości po masce. Producent zapewnia, że odciski i zrogowacenia zaczynają się złuszczać od 4 do 7 dni po użyciu.





Przez 5 dni od aplikacji mama nie zauważyła złuszczania, jedynie piątego dnia swędziały Ją palce i przestrzenie między palcami. Wczoraj byłyśmy razem na basenie i z ciekawości obejrzałam stopy. Ku naszemu zdumieniu można było odrywać płaty złuszczającej się skóry. Po basenie złuszczanie nasiliło się, a po zdjęciu skarpet skóra wisiała na stopach. 





Wygląda to trochę obrzydliwie, ale efekt jest niesamowity! Po usunięciu starego naskórka, pojawia się nowa, jasna, miękka skóra. Większość zrogowaciałej skóry zostanie usunięta przez następne 3 do 5 dni.
Podczas całego procesu złuszczania nie należy dodatkowo używać środków złuszczających odciski, pumeksu, peelingów złuszczających, czy frezarki. 
 Mimo, iż maska nie była zbyt droga, jednak zdała swój egzamin! 
 Produkt, który zakupiłam na Groupon to Exfoliating Foot Mask firmy Botanical Choice. 
Końcowe efekty opiszę za tydzień.

Tymczasem!!!

32 komentarze : Leave Your Comments

  1. Jestem po 5 dniach zastosowania tego samego produktu. Puki co nic się nie dzieje ale z niecierpliwością czekam na efekt złuszczania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ja mam to samo. minęło 5 dni i NIC :( Zastanawiam się, czy nie powinnam może powtórzyć siedzenia w skarpetach..może wtedy by coś zadziałało :(
      Albo może coś poszło nie tak :/
      Czy ktoś jeszcze ma podobne doświadczenia z tym produktem?

      Usuń
    2. Ja też po zastosowaniu maski po 7 dniach zauważyłam jedynie delikatne złuszc.zanie się skóry w okolicach pięt, ale nie takiego efektu jak na zdjęciach

      Usuń
  2. Jestem po 5 dniach zastosowania tego samego produktu. Puki co nic się nie dzieje ale z niecierpliwością czekam na efekt złuszczania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj jeszcze dzień, a jak się niecierpliwisz to wymocz nogi w misce z ciepłą wodą lub idź na basen :)

      Usuń
  3. Efekt robi wrażenie, ale mnie to aż przeraża nieco... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni i starej skóry nie ma. Ja także mam zamiar to przetestować na własnych stopach :)

      Usuń
  4. Świetny efekt, używałam takiego peelingu innej marki i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skóra łuszczy się pierwszorzędnie, a jakie później jakie gładkości zostają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem właśnie w trakcie złuszczania, kupując to cudo sądziłam że to kolejny "pic na wodę", jestem w szoku patrząc na efekty. Polecam, naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam tą maskę na allegro za 17zł, efekty zajedwabiste, naprawdę godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17 zł to naprawdę tanio... ja zamówiłam kolejną, niestety trochę drożej. W końcu sama będę mogła na własnej skórze przekonać się jak działają skarpety :)

      Usuń
    2. teraz jest w biedronce za 12,99 zł a w hebe za 20 zł :)

      Usuń
  8. Hej:)
    a mnie interesuje efekt po tych 3 miesiącach od użycia maski - czy skóra nie odrasta grubsza i bardziej sucha? Nie ma efektów ubocznych? ;)

    Dzięki za odp:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! Dziewczyny gdzie można tę maskę kupić?

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie jest opisany efekt końcowy
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj http://magdabah.blogspot.com/2014/04/efekt-koncowy-zuszczajacych-skarpetek.html

      Usuń
  11. W Hebe można ja kupić za 19 zł.

    OdpowiedzUsuń
  12. witam:) właśnie czekają u mnie na rozpakowanie i zastanawiam się czy używa się ich tylko 1 dzień? tzn jednorazowe nałożenie czy trzeba np codziennie przez jakiś czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Maska jest jednorazowego użytku, bo zawarte w niej kwasy wchłaniają się w stopy. Przez cały okres złuszczania trzeba nawilżać skórę, na pewno będą Cię irytować odpadające kawałki skóry. Zrób sobie jak najszybciej maskę, bo już "sezon sandałowy" nadchodzi :)

      Usuń
  13. Dzisiaj założyłam "skarpetki", wiem od koleżanek, że stosowały i wierzę, w to co mówią, czyli ma zejść stara, gruba skóra. Ciekawi mnie rónież czy zejdzie też ta bardzo zgrubiała. Czas okaże i cierpliwie zaczekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę udanego złuszczania :) Ja sobie zrobię po wakacjach

      Usuń
  14. Czyli tak: jeśli chcę przeprowadzić kurację, powinnam sobie kupić 14 opakowań tych skarpetek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żadnym wypadku, skarpetki powinno się używać tak co 2-3 miesiące, i nie musisz kupować ich aż 14 :) Za częste używanie nie jest wskazane.

      Usuń
    2. Niedawno w sieci sklepów Biedronka można było kupić te skarpetki za 14zł.

      Usuń
    3. Widziałam, było ich całkiem sporo i w dobrej cenie :)

      Usuń
  15. Czy po zastosowaniu tych skarpet mogę tak jak zawsze wieczorem wcierać w skórę stóp krem? Na co dzień używam kremu wieczorem.no i nie wiem czy teraz mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz posmarować stopy kremem :) nie wpłynie to negatywnie na proces złuszczania.

      Usuń
  16. To jedna z lepszych metod na zadbane stopy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, ale trochę kiepsko że poszłaś tak na basen;/ Trochę szacunku dla innych ludzi. Nie chciałabym pływać w basenie gdzie komuś odrywał się naskórek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bym wolała nie pływać w resztkach aż tak złuszczonego naskórka

    OdpowiedzUsuń