Anna Lotan- mineralny puder mocno kryjący SPF17

By | 02:46 32 comments


Witajcie!
Dzisiaj napiszę kilka słów o mineralnym pudrze firmy anna lotan. Puder odkryłam rok temu na szkoleniu w hurtowni kosmetycznej. Nigdy wcześniej nie miałam tego typu kosmetyku i nie wiedziałam czego mam się spodziewać. 

Firma Anna Lotan istnieje od ponad 50 lat, i zajmuje się produkcją naturalnych dermokosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała w gabinetach kosmetycznych. Założycielką firmy z Izraela jest Pani Anna Lotan. Kosmetyki tej firmy nie są tanie, lecz warte swojej ceny. 

Mineralny puder dostępny jest w czterech kolorach: 200, 201, 202, 203, i posiada faktor ochronny SPF17. Dopasowano mi odcień 202, który na lato jest idealny.
 Puder nie zatyka porów, niestety obietnica producenta co do łatwego nakładania, nie jest prawdą. W pierwszych dniach nie umiałam nakładać pudru, nie posiadałam ścieniowanego pędzelka do nakładania, więc rzuciłam go w kąt. 
Dopiero gdy zakupiłam pędzle Core Collection z Real Techniques, puder wrócił do łask. 



Nakładając puder liczyłam na super gładką cerę jak u Pani szkoleniowiec, niestety się rozczarowałam. Puder szybko się wchłaniał w skórę, i miałam potwornie widoczne pory. Po tygodniu- dwóch używania kosmetyku, sytuacja się zmieniła. Dowiedziałam się, że puder ma za zadanie oczyszczać skórę bez jej wysuszenia. Najlepsze efekty osiągnęłam nakładając krem matujący, a następnie puder, skóra pozostaje matowa i świeża na długi czas. Niestety puder nie kryje moich paskudnych siniaków pod oczami, czy czerwonych punktów po krostach, muszę dodatkowo używać korektora. Wypracowałam też technikę nakładania, po aplikacji pudru za pomocą pędzelka, delikatnie wklepuję nałożony kosmetyk w strefie T. Dzięki temu pory są mniej widoczne, i nie mam na skórze efektu maski, czy "tapety". 


Producent zaleca puder dla cery:
- naczyniowej
- trądzikowej
- z przebarwieniami
- nierówności na skórze
- wrażliwej 
- skłonnej do podrażnień
- łojotokowej i atopowej
- dla kobiet i mężczyzn






Po małej przerwie, wróciłam do mojego pudru. Właśnie mam tydzień gdzie skóra nie wygląda najlepiej bo się oczyszcza. Za kilka dni efekt będzie zdecydowanie lepszy.   

Mineralny puder mocno kryjący SPF 17
Pojemność kosmetyku: 14 g (bardzo wydajny)
Cena: 154 zł

Tymczasem! 

32 komentarze : Leave Your Comments

  1. Daje ładny, naturalny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, cena trochę wysoka, ale z drugiej strony daje ładny i naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena nie jest aż taka straszna przy jego wydajności.

    OdpowiedzUsuń
  4. wlaśnie jestem na etapie próbowania wyższej półki:) znalazłam mega naturalnie kryjace kosmetyki Era Minerals. Używam podkładu,pudru matującego i różu od nich i zastanawiam się, czemu dopiero teraz wpadłam na minerały. Ten puder wyglada u Ciebie świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena wysoko ale naprawdę starcza na dłuuugo, mi na 3 miesiące codziennej aplikacji ale wiadomo są różne potrzeby krycia. Ja stosuje tez go po inwazyjnych zabiegach jak mezoterapia mikroigłowa i sprawdza się wyśmienicie. Nie stosowałam Era Minerals- z tego co sprawdzam mają dużo kolorkow co fajne ale opakowanie o połowę mniejsze niż z A.Lotan. Stosowałam natomiast Everyday Minerals i miałam wrażenie mniejszego krycia.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym kryciem to różnie bywa, ja nie potrzebuję dużo pudru i może dlatego mam puder już rok. Oj marzy mi się mezoterapia, ale zrobiona przez kogoś, a nie samą siebie ;)

      Usuń
  6. dziewczyny ja już mam 3 rok ten puder-drugie opakowanie .Rewela a mam mega przebarwienia.Wart każdej ceny i mega wydajny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne potwierdzenie jego dobrej jakości i wydajności :)

      Usuń
  7. Cześć,orientujesz się, czy gdzieś w Polsce mozna dostać próbki tego pudru? Mam cerę bardzo reaktywą, i wrażliwą, nie mogę pozwolić sobie na kupowanie kosmetyków w ciemno, szczególnie, jeśłi kosztuje tyle co ten puder:). Chciałabym go wyrpóbować, możesz mi coś podpowiedzieć? Będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!
    Pytałam dzisiaj Pań z hurtowni czy mają może próbki, niestety nie mają, ale sprawdzą co da się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy coś wiadomo może? bo nawet nie wiem, gdzie mogłabym w krk popatrzeć na kolory, a wypróbowaniu nie mówiąc :)

      Usuń
    2. Wyślij mi na maila swój adres a ja odsypię Tobie trochę mojego pudru i wtedy sprawdzisz, czy pasuje :)

      Usuń
    3. no już nie przesadzajmy :) Poszukam gdiześ, może w tym dużym mieście znajdzie sie kącik z tym pudrem :) Bardzo dziękuję za chęci:)

      Usuń
    4. Ja mam odcień 201 dość jasny, ale zapraszam na test do gabinetu :)

      Usuń
  9. ojej, ależ Ci dziękuję :) będę czekała na wieści z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, mam pytanie co do koloru.. Mam bladą cerę z widocznymi zaczerwieniami, krostami, uzywałam Color Stay'a 150 buff i kolor byl dla mnie idealny, teraz uzywam Rimmel Wake me up w kolorze 100 Ivory i tez jest ok. Jaki wiec kolor bys proponowała, nidzie nie umiem znalezc odcieni Anny Lotan..
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Kiedyś kupiłam dla koleżanki ten puder w odcieniu 16, a ma bardzo jasną karnację. Podczas zakupu wyślij dodatkowe zapytanie o najjaśniejszy kolor, na pewno obsługa pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale na stronce anna lotan wymienili tylko kolory 200 201 202 203, to ten 16, to który to?
    Dzięki za odp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jutro zadzwonię do hurtowni i się dokładnie dowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, kupiłam W końcu ten puder nr 203 i teraz testuję:). już wiem że jest za ciemny:( zastanawiałam się żeby wymieszać go z jaśniejszy odcieniem tel samej firmy, nie na zasadzie 1:1 ale stopniować odcień w miarę pory roku.Czy myślisz że to się sprawdzi?Można mieszać odcienie tego pudru?zastanawiałam się nad połączeniem mojego odcienia z tym którego Ty używasz, 202-Nic innego mi nie przychodzi do głowy co z tym zrobić, chyba że Ty masz inny pomysł?Bardzo chętnego skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam swojego jak jestem opalona i jest idealny. Kupiłabym 200 czyli najjaśniejszy odcień i wtedy możesz konturować twarz lub mieszać w celu uzyskania odpowiedniej tonacji. Widziałam na internecie jak dziewczyny robiły to za pomocą podkładu i konturowały dwoma odcieniami, jasnym i 2 tony ciemniejszym.
      Nic więcej do głowy mi nie przychodzi :)

      Usuń
    2. dziękuję, zrobiłam jak napisałaś kupiłam 201.Zobaczymy jak to będzie bo okazało się że te dwa odcienie to bardziej w różowy ton wchodzą aniżeli miód czy żółty, a paradoks polega na tym, że właśnie różowego chciałam uniknąć:( tak to jest jak nie ma próbek.A 201 jest w odcieniach różowego czy bardziej miodowy?Ponownie zapytam, czy coś mogę zrobić by uzyskać cieplejsze kolory z tym co mam obecnie?

      Usuń
    3. 202 znaczy się, w jakich 202 jest odcieniach?

      Usuń
    4. Ciężko powiedzieć. Ja mam jasną karnację i na zimę musiałabym kupić 200, czyli najjaśniejszy. Dla porównania dodam, że z Rimmel używam odcienia Ivory tak jasną mam skórę o tej porze roku. Jak masz skórę ciemniejszą o jeden ton od mojej według pudrów marki Rimmel to 202 Anna Lotan będzie idealny dla Ciebie. W wakacje polecam ciemniejszy 203.

      Usuń
    5. Tera zastanawiam się, czy słowo "odcienia" jest po polsku? :)

      Usuń
    6. myślę że jest poprawne, choć wyrwane z kontekstu faktycznie brzmi dziwnie:)A powiedz mi tak z kobiecej ciekawości 202 to w jaki odcień wpada?co201 I 203 wg mnie to odpowiednio morela i cegła.A ja potrzebuje odcieni zupełnie innych, żółtych lekko brązowych.Szczerze to najchętniej bym odsprzedala choć jeden, po zdecydowanie promocyjnej cenie, ponieważ chcąc skorzystać z pudru muszę wejść w pigmenty a nigdy nie mieszałam ..:)

      Usuń
  15. witam;) Używam pudru (201), zaczyna się już 4 miesiąc od kiedy go zaczęłam używać. Mam cerę trądzikową, Polecam
    1. cera się zmieniła, a dodam że prędzej używałam kwasy u kosmetyczki, sterydy i poprawa była, ale na czas używania a potem znowu to samo. Puder tak mi wyleczył twarz po tych 3 mc ze nie wierze do tej pory- ze prędzej tyle latania, wydawania pieniądzy- a wystrczył puder
    2. gdy zobaczylam pudełeczko za 150zł zaczęłam sie śmiać ze starczy ta miesiąc. Używam go juz pełne trzy miesiące, codziennie, nieraz dwa razy dziennie( po pracy się opędzluje;)) i zerkając w opakowanie jeszcze cały kwieceń bede z niego korzystać
    3. w pierwszych chwilach użytkowania kompletnie nie umiałam go dałożyć , ale po kilku filmikach i spęcjalnym pędzlu do pudru mineralnego- pestka.
    4. wygląda cudownie, naturalnie- nieraz tylko innym brązującym kości na policzkach przejadę
    5. przy zabawie sylwestrowej, gdzie wciąż tanczyłam jak szalona- nie spłynął, nie świecił sie
    6. przeliczająć to wydane 150zł na 4 dobre , pełne miesiące- groszę- najbardziej ciesze się ze odstawiłam w niepamięć dermatologów, apteki, nie jedzenie ostrych potraw, kremów, maści;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Puder wart swojej ceny i bardzo wydajny :) Skóra jest po nim świeża i gładka. Bardzo dobry dla cery trądzikowej. Proszę tylko zwrócić uwagę na numerację izraelską, otóż kolor 202 jest jaśniejszy niż 201 ;)

    (kolor 202) przeznaczony dla osób o jasnej karnacji, lubiących mieć naturalny, żywy kolor skóry, nie lubiących widocznych oznak makijażu na skórze, idealny dla kobiet i mężczyzn
    (kolor 201) przeznaczony dla osób z delikatną opalenizną, lubiących podkreślenie wyrazistego kolorytu skóry, najbardziej popularny w okresie letnim lub powakacyjnym

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Was Dziewczęta. Poszukuję informacji nt pudru mineralnego Anny Lotan.. Za namową mojej Pani Kosmetolog zakupiłam w/w puder. Na lato niestety był zbyt jasny wiec dopiero co zaczęłam go stosować. zauważyłam jednak jedna bardzo niepokojącą mnie rzecz, a mianowicie ogromny wysyp pryszczy i grudek. Jestem ta sytuacja bardzo zaniepokojona gdyż jestem po kuracji retinoidami :( Zastanawiam się czy to oczyszczające działanie tego pudru? Albo moze Skinoren? Chociaz przy wczesniejszym stosowaniu tego kremu nie bylo takiego efektu.. bede wdzieczna za odpowiedz ;) Pozdrawiam, Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kuracji retinoidami jest różnie. Najlepiej skonsultować się z dermatologiem lub odstawić puder na 2 tygodnie i sprawdzić reakcje.

      Usuń