Odchudzanie brzucha

By | 00:50 7 comments
Witajcie!
Nie mam zamiaru owijać w bawełnę, ale w porównaniu z innymi częściami ciała mój brzuch jest tłusty. Do niedawna ćwiczyłam brzuszki, niestety mój zapał do ćwiczeń osłabł. Myśl o zbliżających się wakacjach przypomniała mi o odchudzającym masażu brzucha :) Tak, istnieje taki masaż, wykonuje się go na sucho bez użycia oliwki. Na własnej skórze odczułam bolesny aczkolwiek skuteczny wpływ tego masażu na tkankę tłuszczową. Za każdym razem byłam oblana potem z powodu bólu i ciągłego napinania mięśni brzucha.
Masaż miałam wykonywany od października do listopada i dzięki niemu widocznie "spłaszczył" mi się brzuch. Po masażu fundowałam sobie dodatkową porcję tortur w postaci masażu bańką chińską. Do dawki sadomasochizmu powróciłam przedwczoraj angażując w to moją koleżankę :)



Mój zestaw czynności wyszczuplających brzuch:

1. Kręcenie hula hop z wypustkami/ około 15 minut
2. Odchudzający masaż brzucha
3. Masaż bańką chińską 
4. Zestaw ćwiczeń/ mam taką nadzieję 

Każdą sesję będę wykonywać w odstępach 3 dni, aby tkanki mogły się zregenerować oraz przyzwyczaić do ucisku. Pierwszy, pozytywny efekt widoczny jest po 10 sesjach. Brzuch jest bardziej płaski i jędrny (tak było ostatnim razem). Po każdej serii skóra na brzuchu jest mocno przekrwiona i pojawiają się pojedyncze siniaki.



Miałyście kiedyś wykonywany masaż brzucha bańką chińską? Jeżeli nie, to warto spróbować :) Postaram się nagrać filmik z wyszczuplającego masażu brzucha oraz bańką chińska, abyście miały wyobrażenie o tych torturach. 
Tymczasem! 

7 komentarzy : Leave Your Comments

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, jestem pod wrażeniem, ale jak myślisz jakiej wielkości powinna być ta bańka. Czy hula hop jest konieczne, robie brzuszki z kołyską. Duzo chodzę i jeżdżę na rowerku. Pozdrawiam, Ciekawe ile taki masaż na brzucholka kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bańkę kupujesz w zestawie za około 30 zł i masz różne wielkości. Na początku robiłam średniej wielkości a teraz największą, najważniejsze żeby dobrze zassała skórę. hula hop robię bo mi się podoba i rozbudowuje mięśnie miednicy, nie jest konieczne :) Taki masaż ciężko będzie Tobie gdziekolwiek spotkać bo mało osób go zna.

      Usuń
  3. Nie da się schudnąć tylko z brzucha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo, że przez sam masaż bańką cudów na kiju nie będzie. Przy odpowiedniej diecie i ćwiczeniach to już inna bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, brzuch dużo łatwiej zapuścić niż inne części ciała. A dodatkowo dużo trudniej później wrócić do idealnego wyglądu. Cała tkanka tłuszczowa bardzo ciężko się spala a mięśnie trudno wyrabiają.

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety ćwiczenia to podstawa. :) Można próbować jakichś masaży, ale bez wysiłku fizycznego nie dadzą aż takiego efektu. Ewentualnie zostaje liposukcja, ale nie sądzę, żeby była w Twoim przypadku potrzebna. :) Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń