Mythic Oil L'Oreal Professionnel

By | 00:03 Leave a Comment



Jakiś czas temu na rynek weszła nowa linia kosmetyków Mythic, firmy L'Oreal, opartych na bazie naturalnych olejków. W skład linii wchodzi: szampon do włosów, odżywka, maska oraz olejek. Zdecydowałam się na zakup olejku do włosów, ponieważ jest to produkt uniwersalny i nie zużywa się zbyt szybko. 








Olejek zakupiłam od mojej fryzjerki w cenie około 55 zł. Moje oczekiwania wobec produkty były duże, ale na szczęście nie zawiodłam się. Do zakupu zachęciła mnie marka produktu, piękne opakowanie, a co najważniejsze skład kosmetyku. Preparat zawiera olejek z avocado, bogaty w witaminy A, B1, B2, D, kwasy tłuszczowe Omega 3 i 6, olejek z pestek winogron, będący silnym przeciwutleniaczem, oraz  wysoką zawartość kwasu linolowego.

Zużycie olejku po 8 miesiącach

Dzięki tym wszystkim składnikom włosy stają się wygładzone, wyjątkowo lśniące, nie puszą się, stają się miękkie i są bardziej odżywione. Olejek nakładam jak włosy są jeszcze wilgotne, 3 pompki w zupełności wystarczają na moje długie włosy. Kosmetyk staram się lekko wgniatać we włosy, a następnie czekam chwilkę, i z łatwością rozczesuję czuprynę :) Olejek nie obciąża włosów, i jednocześnie można stosować inne produkty do stylizacji włosów.
Często słyszę, że moje włosy lśnią i wyglądają na zdrowe, jest to duża zasługa tego olejku. Uważam go za fantastyczny produkt, spełnia wszystkie opisane przez producenta obietnice, jest bardzo wydajny i wart swojej ceny.
Zapraszam do dzielenia się opiniami na temat całej linii Mythic :)
Pozdrawiam!

0 komentarze :

Prześlij komentarz