By | 12:25 Leave a Comment
Mój podstawowy zestaw do manicure 






Witajcie!
Dzisiaj chciałabym opisać mój podstawowy zestaw do manicure, dzięki któremu z łatwością i starannością dbam o estetyczny wygląd paznokci. 




W skład mojego zestawu wchodzi:
- Skinsep- do odkażania dłoni przed zabiegiem,
-miseczka do moczenia palców,
-cążki,
-kopytko,
-pilniczek,
-odtłuszczacz,
-baza pod lakier,
-preparat nawierzchniowy 3w1,
-odżywka do paznokci, 
-przyspieszacz schnięcia lakieru.

Odkażanie skóry dłoni przed manicure jest bardzo ważne, nawet przy starannie wykonanym manicure nie jesteśmy w stanie ustrzec się przed mikrourazami. Dzięki użyciu Skinsep czy Kodan ograniczamy florę bakterii bytujących na naszej skórze do poziomu niezagrażającego naszemu zdrowiu, a tym samym chronimy organizm przed zakażeniami bakteriami i wirusami chorobotwórczymi. 
Zanim zacznę wycinać skórki, skracam i nadaję pożądany kształt paznokciom za pomocą pilniczka, następnie moczę dłonie w wanience z dodatkiem soli lub mydełka. Na skórki aplikuję żel do skórek firmy Afrodita- najlepszy jaki używałam do tej pory, jak skórki zmiękną odsuwam je za pomocą kopytka. Do wycinania skórek używam cążek firmy LaFemme. Jeżeli macie zamiar kupić cążki to sprawdźcie czy ostrza idealnie przylegają do siebie a same cążki lekko "chodzą". Na sam koniec myję starannie paznokcie mydłem aby zmyć pozostałości żelu do skórek, jak go  nie zmyję lakier odpryskuje znacznie szybciej. 
Chcąc wygładzić skórki i utrzymać je dłużej w nienagannym stanie, używam frezarki. Frezarka delikatnie ściera i wygładza skórę, dzięki temu skórki nie narastają tak szybko. 



Kolejną czynnością jest malowanie paznokci, i nie ukrywam, że nie jestem mistrzem w tej dziedzinie :) Samej sobie nie pomaluję idealnie paznokci, na kimś wychodzi mi to dużo staranniej. 
Dla ułatwienia pracy, i lepszego efektu zakupiłam trzy produkty marki ORLY, które serdecznie polecam bo są równie dobre jak produkty bardziej znanej i droższej amerykańskiej marki O.P.I.


Na początek maluję płytkę PRIMETIME, który ma za zadanie zabezpieczyć podkład do paznokci przed złuszczeniem się, a także zapewnia gładszy i trwalszy manicure. 
Po wyschnięciu preparatu maluję paznokcie podkładem (BONDER), dzięki któremu płytka nie przebarwia się, jest wzmocniona, wygładzona, a lakier utrzymuje się nawet do 2 tygodni. Po nałożeniu lakieru kolorowego i jego wyschnięciu, aplikuję POLISHIELD, który jest produktem nawierzchniowym 3 w 1. Preparat przyspiesza wysychanie lakieru, nabłyszcza i utwardza- potwierdzam działanie. Gdy naprawdę zależy mi na szybkim wyschnięciu paznokci, dodatkowo zakraplam każdy z nich preparatem La Femme EXPRESS NAIL Polish Dryer. Podobny produkt można zakupić w salonie INGLOT, który także używałam i polecam. 
W celu polepszenia kondycji paznokci stosuję odżywkę firmy Eveline 8w1 receptura szwajcarska. Odżywka ma podobny skład i działanie, do droższej odżywki Herome, obie w składzie zawierają formaldehyd. 
Zapraszam do dzielenia się opiniami na temat narzędzi i produktów użytych podczas wykonywania zabiegu manicure.
Tymczasem!

0 komentarze :

Prześlij komentarz