By | 06:16 3 comments
ACNE-DERM




Acne-Derm jest lekiem o postaci kremu, który idealnie walczy z niedoskonałościami skóry. Poleciła mi go koleżanka walcząca z trądzikiem, ja stosuję go na strefę T, a także doraźnie jak wyskoczy mi jakaś krosta.


Lek zawiera kwas azelainowy, który działa na bakterię (Propionibacterium acnes) mającą wpływ na rozwój trądziku. Kwas ten zmniejsza liczbę mikrozaskórników i hamuje nadmierne rogowacenie naskórka. Wykazuje także właściwości wybielające, hamując wzrost i nadczynność melanocytów (komórek barwnikowych skóry).


Po nałożeniu kremu na skórę odczuwam lekkie swędzenie, które mija po 5 minutach. Dla niektórych osób swędzenie może wydawać się nie do zniesienia, ale zapewniam jest to do wytrzymania :) Przy aplikacji należy omijać okolice oczu, ust, śluzówki nosa. Ja zazwyczaj nakładam krem na noc, a rano zmywam go żelem do mycia skóry. Dzięki kremowi nie mam tyle czarnych zaskórników na nosie, pory są zwężone, a skóra się nie świeci i jest jaśniejsza.
Lek jest idealny w przypadku zapalenia mieszków włosowych (na rękach lub udach), a także po depilacji wąsika woskiem, kiedy nowe włoski przebijają się przez skórę i powstają małe nieestetyczne krostki.

Acne-Derm można kupić w aptekach i jest on tańszym odpowiednikiem droższego Skinoren. Podczas stosowania leku należy używać kremów z filtrami aby nie powstawały nowe przebarwienia. Serdecznie polecam ten specyfik w szczególności, gdy jego cena nie jest obciążeniem dla naszego portfela, a efekty są widoczne.
Tymczasem!

3 komentarze : Leave Your Comments

  1. Zrobiłam kiedyś pełną kurację tym kremem - cera zmieniła się nie do poznania :) Teraz stosuję średnio raz w tygodniu na noc oraz na pojedyncze wypryski :) Również mogę go polecić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj miałam u siebie robić post z Acne Derm o rezultatach :) Stosuję go od listopada i bardzo się polubiliśmy :) Dodaj zakładkę obsewatorów - chętnie będę do Ciebie częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że kolejna osoba potwierdza skuteczność działania kremu :) Zaraz dodam zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń