Rossmann -40% szał zakupów

By | 11:59 3 comments




Witajcie!

Chyba cała Polska wiedziała o wielkiej promocji Rossmanna z okazji Dnia Mamy, i chyba większość kobiet skorzystała z tej cudownej okazji. Oczywiście Ja nie byłam wyjątkiem, i z miłą chęcią zakupiłam kosmetyki po bardzo okazyjnej cenie. Cztery razy napadałam na sklep i opuszczałam go z wielkim uśmiechem na twarzy. Nie szkodzi, że portfel świeci pustkami, ważne, że tata trochę pomógł finansowo i mam łupów kosmetycznych na najbliższe 2 miesiące :)Większość zakupionych kosmetyków nigdy nie miałam i nie testowałam. Mam nadzieję, że będą z nich bardzo zadowolona. 



Dzisiaj skusiłam się na maseczkę oczyszczająco- odżywczą firmy Dermaglin, zielona glinka kambryjska+ jedwab+ jojoba oil. Na zdjęciu wyglądam jak HULK :) 
Z tego co się dowiedziałam podczas studiowania, to najlepiej jak glinka jest w postaci proszku, i dopiero przed nałożeniem jej na twarz należy dodać wodę, wtedy najlepiej działa. Jednak jestem patrząc na brak czasu i lenistwo to ta maska jest fajnym produktem. Po zmyciu, skóra jest jasna, jedwabiście gładka i sprężysta, bardzo fajne uczucie. Minusem każdej glinki jest to, że robi się z niej skorupa, i nie powinno się do tego dopuszczać, zmywanie też nie należy do najprzyjemniejszych czynności. Jednak czego nie robi się dla zachowania młodego wyglądu :) 
Mam nadzieję, że nie tylko mnie opętało promocyjne zakupowe szaleństwo :)
Tymczasem!


3 komentarze : Leave Your Comments

  1. kupiłam podkład max factor all day faweless; szminkę z hmm max factora? cienie, jakiś lakier i maseczkę tołpa (maska-peeling żel 4 w 1)-jeszcze maski nie próbowałam, ale podkład uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na recenzję tego dużego żelu do oczyszczani z tołpy/ mam krem na noc na niedoskonałości i jest nie najgorszy..producent naciąga na całą linię ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelu używam już jakiś czas i jestem zadowolona, jedyny minus to alkohol w składzie. Nadal szukam ideału, jak znajdę podzielę się informacją :)

      Usuń