BIOTEBAL- Zdrowe, mocne paznokcie i włosy

By | 08:03 2 comments




Tabletki BIOTEBAL docelowo miały zmniejszyć moje wypadanie włosów po narkozie. Suplement kupiła mi mama z polecenia Pani farmaceutki. Na pierwszy rzut oka nie wzbudzają zachwytu, opakowanie mało atrakcyjne, skład bardzo prosty, tabletki małe, białe, niepowlekane, ale dostałam je za darmo i byłam załamana ilością wypadających włosów. Każdego dnia łykałam małą tabletkę z nadzieją, że ocalę moją czuprynkę. Po miesiącu przyjmowania leku (OTC), nie mogłam wyjść z zachwytu, ale nad moimi paznokciami. Stały się one mocne, zdrowe, nie rozdwajały się, żadna odżywka do paznokci nie dawała mi wcześniej takiego efektu. Na włosy także podziałało, zmniejszyło się ich wypadanie, są zdrowsze i mocniejsze. 


BIOTEBAL zaliczany jest do grupy preparatów witaminowych, zawiera biotynę zaliczaną do grupy witamin B. Biotyna wspomaga procesy powstawania keratyny i różnicowania się naskórka, włosów i paznokci, poprawiając ich stan. Niedobór tej witaminy powoduje zapalenie skóry wokół oczu, nosa, ust, zapalenie spojówek, nieprawidłowy wzrost włosów i paznokci, zaburzenia przemiany tłuszczów. 
Jedna tabletka zawiera 5 mg biotyny, oraz substancje pomocnicze: sorbitol, magnezu stearynian, krzemionka koloidalna. Lek kosztuje około 30 zł (przyzwoita cena), w opakowaniu znajdziemy 30 tabletek. 
Aktualnie jestem w trakcie zażywania drugiego opakowania, i na pewno nie zrezygnuję z tych małych wspomagaczy bo efekty są zachwycające, zawsze miałam krótkie, rozdwajające się paznokcie, a teraz są długie, zdrowe i zachwycające :) Z czystym sumieniem mogę polecić tabletki każdej osobie, która ma problem z paznokciami, włosami czy skórą. 
Tymczasem!




2 komentarze : Leave Your Comments