By | 11:54 Leave a Comment
Real Techniques


Wiele osób (w tym kiedyś ja), nie wie jak bardzo przydatne są pędzle do makijażu. O takiej możliwości ułatwienia sobie codziennego życia dowiedziałam się na studiach od wizażystki, jednak dopiero od niedawna weszłam w posiadanie profesjonalnych pędzli.
Po długich poszukiwaniach zdecydowałam się na pędzle Real Technigues Core Collection.

Ten podstawowy komplet składa się z 4 profesjonalnych pędzli:
- detailer brush- pędzelek do korektora i pomadki,
-pointed foundation brush- pędzel do podkładu,
-buffing brush- pędzel do pudru i podkładu mineralnego,
-contour brush- pędzel do konturowania.

 W sklepie internetowym pędzle wyglądały na duże, po rozpakowaniu okazały się średniej wielkości. Zaprojektowała je słynna wizażystka Samantha Chapman, wykonane są z syntetycznego, ręcznie przycinanego włosia taklon oprawionego w aluminiowe rączki. Zaletą takiego włosia jest to, że nie wypada i mimo częstego mycia włosie się nie odkształca. Mycie pędzli jest lekkie, łatwe i przyjemne, a kosmetyki kolorowe szybko spływają z wodą.


Pędzle są mięciutkie i precyzyjne w użyciu, a tym samym fantastycznie wykonuje się nimi makijaż. Wspaniałym udogodnieniem takiego zestawu jest pokrowiec, to rozwiązanie idealnie nadaje się dla osób często podróżujących. W usztywniany etui  zmieściłam dodatkowo 4 małe pędzle do makijażu oczu po lewej stronie są wszyte dodatkowe elementy podtrzymujące pędzle- zwykła gumka pasmanteryjna :)  Zanim zakupiłam ten zestaw miałam problem z aplikacją pudru mineralnego, po kilku próbach z buffing brush, ta czynność stała się banalnie łatwa a najważniejsze jest to, że nie mam efektu maski na twarzy.

Jeżeli posiadacie inne pędzle tej marki i jesteście tak samo zadowoleni lub przeciwnie :) to bardzo proszę o komentarze.
Pozdrawiam!









0 komentarze :

Prześlij komentarz