By | 14:13 Leave a Comment

KWAS MIGDAŁOWY



W związku z nadchodzącą wiosną postanowiłam zadbać o moją wymęczoną cerę. Chyba większość osób ma problemy z cerą a nawet skórą całego ciała podczas i po zimie. Lodowaty wiatr, padający śnieg na twarz, grzejniki wysuszające z naszej skóry ostatnią kroplę nawilżenia, to norma. Niestety żyjemy gdzie żyjemy, więc trzeba się dostosować :) Bez większego namysłu postanowiłam zrobić sobie serię zabiegów z kwasem migdałowym, myślałam nad czymś mocniejszym, ale Pani z hurtowni przekonała mnie, że inne klientki chwalą ten zabieg.

W zabiegu wykorzystałam:
-Pre Peel Cleancer- lotion przygotowujący przed kwasami zawiera 7% kwasu glikolowego
-Mandelic & PHA Acid Serum- żelowe serum z 40% kwasem migdałowym, laktobionowym i glukonolaktonem o pH 1,5
-Neutralizer Lotion- płyn neutralizujący kwasy, zawiera pantenol, glicerynę, ekstrakt z alg Laminaria Hyperborea
-Acid & Calming Mask- kremowo- żelowa łagodząca maska z kwasami na bazie kwasów AHA i PHA


Zabieg ma na celu delikatne peelingowanie skóry, stymulację odnowy naskórka, pobudzenie syntezy włókien podporowych i kwasu hialuronowego. Przyspiesza regenerację, wyrównuje koloryt i zapobiega fotostarzeniu.

Moje odczucia- zabieg jest łagodny, skóra twarzy nie swędzi po nałożeniu serum z kwasem a po zdjęciu maski ma ładny porcelanowy kolor i jest nawilżona. Po serii zabiegów widzę poprawę w nawilżeniu skóry, mam mniej niechcianych niespodzianek na twarzy w postaci krostek, koloryt skóry delikatnie się poprawił.
Zabieg ten można wykonywać przez cały rok, gdyż nie zwiększa on wrażliwości na promienie UV, należy jednak używać produktów z filtrami przeciwsłonecznymi. 

Kwas migdałowy powstał w Brazylii,  pozyskuję się go w naturalny sposób za pomocą hydrolizy wyciągu z gorzkich migdałów. Zabieg na bazie kwasu migdałowego idealnie nadaję się dla osób, które mają wrażliwą, cienką lub z rozszerzonymi naczynkami skórę, chcących poprawić jej nawilżenie lub boją się zabiegów z kwasami. Jest on szczególnie polecany osobom o ciemniejszej karnacji a także kobietom stosujących antykoncepcję hormonalną.

0 komentarze :

Prześlij komentarz