POMARAŃCZA Z KOKOSEM

By | 22:51 1 comment

cellulit


Połączenie pomarańczy z kokosem- brzmi zachęcająco! Ten cudowny duet nakłonił mnie do zakupu. Zanim użyłam peelingu wąchałam go kilkanaście razy, tak fantastycznie pachnie! Wystarczy go otworzyć, a z pudełka wydobywa się słodki aromat. Oprócz nieziemskiego aromatu pomarańczy i kokosa, peeling zawiera masło Shea.


Cukrowy peeling spełnił moje skromne oczekiwania:
1.pięknie pachnie
2. jest mocnym "zdzierakiem", dzięki czemu skóra staje się jedwabiście gładka
3. okazał się wydajny
4. po zmyciu, ciało pozostaje nawilżone 


Nie wiem czy sam peeling sprawi, że pozbędziemy się cellulitu i nas wyszczupli. Przy regularnym stosowaniu na pewno wygładzi powierzchnie naszej skóry i ją ujędrni. 
The Secret Soap Store Wyszczuplający Peeling do Ciała pojemność 200 ml, cena 25 zł polecam, choćby dla samego zapachu :)

1 komentarz : Leave Your Comments

  1. Muszę spróbować :)

    Ps. Nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog Award więcej info u mnie : http://mylifemypassionx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń