Nowości kosmetyczne

By | 12:30 4 comments


Witajcie!
Dzisiaj miałam dzień dziecka, i nabyłam kilka nowych rzeczy. Lubię robić zakupy kosmetyczne, jedynym minusem takiego dnia jest pusty portfel. 



Odkąd poznałam markę ORLY, zakochałam się w niej po uszy! Firma ma świetną kolorówkę, lakiery są przecudne, świetnie się je aplikuje, i w połączeniu z bazą, utwardzaczem długo pozostają płytce paznokcia. 
Dzisiaj zakupiłam kolor LOLA, COTTON CANDY, EVERYTHINGS ROSY, ROSE- COLORED GLASSES do french manicure. 
Skusiłam się także na utwardzacz POLISHIELD, który jest aktualnie po promocji. Mam już jeden, który od dzisiaj będzie służył do utwardzania ciemnych lakierów, nowy przeznaczę dla jasnych kolorów. 


Zaopatrzyłam się także w parę nowych cążek do wycinania skórek, oraz cęgi do obcinania paznokci. Cążki do skórek są z firmy LaFemme, i są one bardzo wygodne podczas użytkowania. Podczas kupowania cążek sprawdzam, czy "chodzą" bez żadnych oporów, łatwo odskakują, oraz czy ostrza się stykają i nie są poszarpane. 



Cęgi do obcinania paznokci

Kolory lakierów zostały już przetestowane, robiłam siostrze manicure, pedicure, a mamie tylko pomalowałam. Obie były zadowolone z kolorów. 
Tymczasem! 


4 komentarze : Leave Your Comments

  1. Jestem ciekawa tego utwardzacza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utwardzacz jest świetny, i jak masz możliwość kupienia go to nie zastanawiaj się długo. Naprawdę warto!

      Usuń
  2. Właśnie tez jestem na etapie kupna cążków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim kupisz to obejrzyj cążki 10 razy, żebyś nie żałowała zakupu. Jak zamawiasz przez internet to dopisz, żeby sprawdził je sprzedawca.
      Pozdrawiam!

      Usuń