Zielony smoothie

By | 13:18 4 comments
Witajcie!
Pod obejrzeniu kilku blogów o zdrowym odżywianiu, dbaniu o figurę i formę, postanowiłam zaopatrzyć się w coś zdrowego... Impulsy nerwowe w moich szarych komórkach nakazały mi kupić liście szpinaku. Jak już je kupiłam, to w drodze do pracy intensywnie zastanawiałam się, co bym mogła z nimi zrobić.
Ostatecznie jadłam szpinak dwa dni i smakował całkiem nieźle. Poniżej przedstawiam pierwszy wynik moich kombinacji :)

 


Składniki:
- garść świeżych liści szpinaku
- dojrzałe awokado
- kefir (lub jogurt naturalny)

Mikstura w brew pozorom okazała się bardzo smaczna, dla osób lubiących nieco wyraźniejsze smaki proponuję dodać pieprzu, odrobinkę soli, suszone pomidory lub bazylię. Dominującym i najbardziej wyczuwalnym smakiem było awokado. 
Taka mikstura dostarczy nam sporą dawkę NNKT, magnezu, potasu, białka, witaminy A, C, E, K i B9, kwasu foliowego, wesprze prawidłową florę bakteryjną jelit i swobodnie wyżywi 3 osoby (ja się podzieliłam z koleżankami). 



Moja porcja zdrowia została przyrządzona i zjedzona w pracy. Zachęcam wszystkich do zabierania ze sobą takich smoothie na drugie śniadanie, a nawet kolację w pracy. 
Było smacznie i zdrowo, polecam!

Może Wy macie swoje ulubione smoothie, jeżeli tak to podzielcie się przepisem w komentarzach :) 
Tymczasem!



4 komentarze : Leave Your Comments