Nowoczesne kosmetyki ziołowe

By | 14:07 3 comments
Witajcie!
Dwa tygodnie temu otrzymałam karton pełen mini produktów firmy HILDEGARD BRAUKMANN, dzięki czemu miałam możliwość zapoznania się z ofertą, oraz samymi kosmetykami tej marki.


Co znalazłam w kartonie:
  • Żel pod prysznic 7 ziół
  • Balsam do ciała z avocado
  • Krem ziołowy do rąk 
  • Witaminowy balsam do ciała
  • Jojoba peeling
  • Krem migdałowy
  • Krem migdałowy
  • Balsam pod oczy z serii exquisit
  • Kuracja do skóry z melisą, seria exquisit
  • Szampon nadający włosom objętość, seria Jeunesse
  • Peeling/ Jeunesse
  • Emulsja łagodząca/ Jeunesse
  • Maska oczyszczająca/ Jeunesse 

Po 2 tygodniach stosowania kosmetyków wyłoniłam kilka faworytów:
  • Krem migdałowy- używałam go do pielęgnacji podczas dnia, idealnie się wchłaniał, nawilżał i uelastyczniał moją skórę. Krem miał delikatny, subtelny zapach. Mimo zawartości olejku migdałowego, krem nie przetłuszczał mojej skóry, co jest dla mnie ogromnym plusem. 
  • Szampon nadający włosom objętość- nie wiem jak to określić, ale podczas mycia moje włosy nie plątały się tak jak zwykle. Szampon intensywnie się pienił, a włosy były nawilżone podczas mycia. Nigdy nie miałam takich odczuć podczas mycia włosów i jestem miło zaskoczona. W ulotce wyczytałam, że szampon przeznaczony jest do włosów lekko przetłuszczających się, czyli idealny dla mnie :) Chyba po wypłacie skuszę się na niego. Link do sklepu
  • Krem ziołowy do rąk- stosowałam go wyłącznie na noc, aby moja skóra mogła się intensywnie zregenerować. Konsystencja i zapach kremu jest przyjemny. Po nakremowaniu dłoni skóra stawała się natychmiast nawilżona, miękka, delikatne i wygładzona. Fantastyczny produkt podejrzewam, że jest on bestsellerem. Zauważyłam, że jest aktualnie po promocji- 12,68 zł za 30 ml, warto zainwestować w niego :)
  • Peeling żel pod prysznic z jojoba- peeling mogę określić jako ciekawy ze względu na intensywnie niebieski kolor drobinek peelingujących. Kosmetyk pozostawia skórę gładką ale także nawilżoną, idealny dla osób o suchej skórze.
  • Balsam do ciała z avocado- idealnie nawilżył i uelastycznił moją suchą skórę. Mimo niewielkiej ilości, próbka starczyła mi na dwa razy co oznacza, że balsam jest wydajny. Konsystencja oraz zapach był delikatny i przyjemny. Produkt godny polecenia :) 








 Niemiecka jakość, dopracowane szczegóły, szeroka oferta, przyjemne zapachy, ukierunkowane działanie na problemy skórne- taką mam opinię na temat firmy Hildegard Braukmann. 

Jeżeli macie ochotę szczegółowo zapoznać się z ofertą firmy zapraszam na oficjalną stronę firmy http://hildegard-braukmann.de/pl

Tymczasem!

3 komentarze : Leave Your Comments

  1. Odpowiedzi
    1. Przeanalizowałam skład kremu migdałowego i na 1 miejscu jest woda, następnie olejek migdałowy, stabilizatory i przeciwutleniacze (tokoferol) , olej z soi, słonecznika, wyciąg z rumianku. Lista jest długa ale nie zauważyłam jakiś szkodliwych substancji.

      Usuń