Figura idealna

By | 12:49 2 comments
Cześć!
Pogoda dzisiejszego dnia nie zachęca do zwiększonej aktywności fizycznej czy umysłowej. Przyznaję się bez bicia, dzisiaj miałam wielkiego lenia..
Cały dzień siedziałam na kanapie i wertowałam internet w poszukiwaniu ciekawych kosmetyków i książek. Na szczęście czynność ta okazała się w miarę efektywna, a stan mojego konta zmalał. 

Tydzień temu podjęłam wyzwanie "Ćwiczymy aby uzyskać IDEALNĄ FIGURĘ NA WAKACJE". Link do wyzwania na FB https://www.facebook.com/events/719274751438939/
Pierwsza próba okazała się katastrofą, przez 3 dni nie mogłam chodzić i wszystko mnie bolało. Czułam się jak staruszka, a przecież ćwiczyłam z zestawu dla początkujących.... wstyd! 
Totalny brak formy. Dzisiaj zawzięłam się i podjęłam kolejną próbę. Nie wykonywałam wszystkich powtórzeń bo wiem, że rano bym nie wstała, a chcę ćwiczyć codziennie. Szło mi lepiej niż ostatnim razem i jestem z siebie minimalnie zadowolona. 
Mam nadzieję, że dzięki tym ćwiczeniom, moje marzenie o płaskim brzuchu spełni się do wakacji. 
Zachęcam do aktywności fizycznej, w grupie łatwiej się motywować.  

  

Może opracuje jakiś zestaw zdrowych posiłków, napojów i przekąsek? Same ćwiczenia nie spalą sadła z paskudnego kałduna. 

Tymczasem! 

2 komentarze : Leave Your Comments

  1. Ja staram się ćwiczyć regularnie Callanetics :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym, na pewno sprawdzę informacje na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń