Wyniki konkursu

By | 06:32 1 comment
Witajcie!

Chciałabym podziękować Wam z udział w spontanicznie zorganizowanym konkursie :) 
Wybór najciekawszej, najlepszej, najbardziej zaskakującej odpowiedzi na pytanie konkursowe był bardzo trudny. Długo zastanawiałam się kto ma wygrać. 
Nie chcę nikogo skrzywdzić moim wyborem. Nagrodziłabym wszystkie wypowiedzi, niestety nie mam tyle nagród. 

Zwyciężczynią jest "Kinga", której wypowiedź była bardzo zabawna, ciekawa, zgodna z pytaniem konkursowym. Gratuluję!

By mieć piękną skórę latem
i pokazać się przed światem
o swe ciało chcę dbać,
a nie tylko spać.
Zdrowa dieta to ważna sprawa,
więc owoce i warzywa to podstawa.
O ruchu też nie zapominam
i ćwiczeniami cellulit przeklinam,
kremy i balsamy również są pomocne
a ich działania bardzo owocne
to one mą skórę nawilżają
i ujędrniające działanie mają.
Gdy na opalanie przychodzi pora
nigdy nie mam cykora
skórę swą dobrze zabezpieczam
i promieniami słonecznymi jej nie okaleczam,
zawsze wysoki filtr stosuję
i słońce odpowiednio dawkuję.


"Kinga" proszę Cię o przesłanie swojego adresu na mojego maila. 

Następnym razem zrobię losowanie, żeby nie głowić się samej nad wyborem wygranej odpowiedzi. 
Pozdrawiam!

P.S. przepraszam za ewentualne niedociągnięcia z mojej strony podczas konkursu, ale to był mój pierwszy raz, nie mam jeszcze doświadczenia w tym zakresie :) 

1 komentarz : Leave Your Comments