POMYSŁ NA ŚWIĄTECZNY PREZENT

By | 01:05 3 comments


Nigdy nie mam pomysłów na prezenty, najczęściej są to rzeczy które osobiście chciałabym dostać. Według mojej opinii najfajniejsze są kosmetyki i ubrania. Oczywiście nie robię tego na oślep, staram się dokładnie analizować osobę, która ma być obdarowana. I tak słucham jakie ma problemy ze skórą, podglądam co by chciała dostać, delikatnie się wypytuje, albo kupuję coś uniwersalnego.
Dzisiaj przedstawiam kosmetyki, które w swoim działaniu są bardzo dobre, mają przyjemny zapach, konsystencję, ładne opakowanie, na pewno spodobają się każdemu i najważniejsze, że są POLSKIE :)  THE SECRET SOAP STORE


Żele pod prysznic mają obłędne zapachy, moje ulubione to biała herbata i pigwa, oraz pomarańcza z kurkumą. Polecam z czystym sumieniem, zapach nie jest zbyt intensywny i nachalny tak więc powinien każdemu się spodobać.


Jeżeli chcecie mieć pewność, że Wasz prezent ucieszy płeć piękną podarujcie jej peeling. Porządne złuszczanie naskórka na pewno przyda się każdemu ;)

Balsamów nigdy za wiele, a w szczególności tych wyszczuplających. Po raz kolejny zapach świeżej pomarańczy skradł moje serce. Balsam ma lekką konsystencję przypominającą mus, cudownie nawilża i łatwo go rozprowadzić na skórze, to mój ulubieniec! 
 Życzę powodzenia w zakupie i pakowaniu prezentów. Mam nadzieję, że stanie się to dla Was przyjemnością. Pozdrawiam!

3 komentarze : Leave Your Comments