WITAJ YONELLE!!!

By | 09:58 Leave a Comment



Zapewne słyszeliście o firmie kosmetycznej Yonelle, założonej przez Jolantę Zwolińską i Małgorzatę Chełkowską. Według mojej opinii  jest to najlepsza Polska firma kosmetyczna, która swoją technologią może śmiało konkurować z najlepszymi zagranicznymi markami. Piszę to ponieważ używam i wykonuję zabiegi na kosmetykach tej marki.
Post ten nie jest żadną reklamą, nikt mi za to nie zapłacił. Piszę to ponieważ chcę aby Polacy używali jak najlepszych kosmetyków za rozsądną cenę. Najlepsze jest to, że kosmetyki naprawdę działają, skóra staje się zdrowa i piękniejsza!

Gdzie dostanę kosmetyki Yonelle? 

  • Instytut Yonelle w Warszawie
  • perfumerie Douglas 
  • sklep internetowy Yonelle
  • gabinety kosmetyczne, Day Spa, Spa.
Kosmetyki dedykowane są kobietom 40+ jednak każdy znajdzie coś dla siebie. Osobiście nie przetestowałam wszystkich produktów ponieważ część z nich jest silnie przeciwstarzeniowa i podrażniła by moją skórę. 
Z relacji koleżanek, które używały 3/4 kosmetyków mogę z czystym sumieniem polecić wszystko. Obecnie używam Profesjonalnej Pianki Oczyszczającej, Progresywny Tonik Złuszczający, Progresywny Krem Superwygładzający z serii MEDESTHETIC, są to produkty do codziennego stosowania. Niedawno skusiłam się na Serum z Pro-Retinol i Witamina E Forte, które świetnie łagodzi podrażnienia, goi niewielkie ranki po krostach, wygładza, i nawilża skórę. Serum, piankę, tonik, krem można kupić wyłącznie w instytucie, gabinetach i Spa. Serum kupiłam z myślą o domowym zabiegu z użyciem mezorollera. Nie będę rozpisywać się o tym, wiele osób boi się nawet malutkich igiełek, ale uwierzcie to nic nie boli, a rezultaty są niesamowite! Więcej informacji na stronie Yonelle tutaj



Kolejnym uzależnieniem będzie Maska NANODYSKOWA Nr2 do szybkiej regeneracji cery suchej, wiotkiej, szorstkiej i słabo nawilżonej. Czuję, że będzie to strzał w dziesiątkę podczas zimowej pory i alternatywa dla tłustego kremu na noc. Więcej informacji o masce znajdziecie tutaj :)
Ostatnio mam bzika na punkcie zabiegu do cery suchej CONTRA-DRY, jest po prostu boski!!! Demakijaż, peeling enzymatyczny, serum, masaż, maska algowa z olejkiem arganowym działają cuda, polecam!!!
Na pewno będę pisać więcej o tej marce bo jestem nią zafascynowana, po każdym zabiegu widzę spektakularne rezultaty i słyszę same pozytywne opinię. 
Dbajcie o siebie i do miłego ;) 

0 komentarze :

Prześlij komentarz