MONTEIL Age Defense Eye Creme/ najlepszy krem na sińce pod oczami

By | 07:39 Leave a Comment


Witajcie!
Dzięki szkoleniom w pracy i miłej Pani Marzence (szkoleniowiec), skusiłam się na krem pod oczy z linii Hydro Cell. Pani Marzena zachwalała i zapewniała, że cienie pod oczami znikną po zastosowaniu kremu. Skorzystałam z okazji i zamówiłam kosmetyk, w końcu ma się te lata i trzeba walczyć z pierwszymi oznakami starzenia się skóry. 
Problem cieni pod oczami mam od bardzo dawna, po pierwsze za mało piję wody mineralnej, przeszłam także lambriozę po której cienie się utrwalił, do tego dwie operacje szczęki i mega siniaki pod oczami- wszystko to wpłynęło na moje nieestetyczne pandy pod oczami. 



Składniki aktywne zawarte w kremie:  
  • organiczna sól morska- bogata w składniki odżywcze i makroelementy, zmniejsza podrażnienia i stany zapalne skóry
  • komórki macierzyste z kopru morskiego- zmniejszają utratę wilgoci, chroni skórę przed promieniowaniem UV i innymi szkodliwymi czynnikami środowiskowymi
  • biofa- najwyższej jakości ekstrakt z alg rozkłada uszkodzone białka w komórkach skóry, chroni komórki przed utratą wilgoci oraz niekorzystnymi  warunkami środowiska
  • chitosan- tworzy film ochronny, nawilża delikatną skórę okolicy oczu
  • haloxyl- redukuje cienie wokół oczu eliminując jony żelaza i bilirubinę, tworzy film ochronny. 

Działanie kremu było zauważalne od razu. 
Myślałam, że krem to kolejna marketingowa "ściema" jednak efekt był i jest widoczny. Po 10 minutach od aplikacji, cienie pod oczami rozjaśniły się, tak jakbym zastosowała korektor kamuflujący. 
Kosmetyk stosuję dopiero czwarty dzień, a skóra pod oczami jest bardziej nawilżona, elastyczna, zmarszczki mniej widoczne. 
Skóra na powiekach uległa rozjaśnieniu i jest bardziej promienna, co jest dla mnie bardzo cenne, ponieważ przez to wyglądałam na zmęczoną i smutną.  

Nigdy wcześniej nie używałam i "nie wierzyłam" w kremy pod oczy. Jedynym kosmetykiem ukierunkowanym na likwidacje cieni i opuchlizny pod oczami był żel ze świetlikem lub żel z wyciągiem z arniki. Na szczęście myślenie i podejście do tematu zmieniłam, wszystkim polecam stosowanie dobrego kremu pod oczy.



Age Defense Eye Creme na pewno dostępny jest na niemieckim Amazonie. W Polsce marka dopiero wchodzi na rynek więc można mieć problemy z dostępnością tych kosmetyków. Z cała pewnością krem wart jest intensywnych poszukiwań. Pamiętajmy też, że będziemy aplikować kosmetyk tylko na okolice oczu i starczy nam na bardzo długo.
Ja mam wersją dla gabinetów kosmetycznych (50ml), kremu używam ja i moja mama, dokonałam także wymiany barterowej z koleżanką, bo termin przydatności wszystkich kosmetyków MONTEIL to tylko 6 miesięcy. 
Tymczasem!

0 komentarze :

Prześlij komentarz