ANTHELIOS XL spf 50+ ochrona przeciwsłoneczna

By | 06:24 Leave a Comment

Witajcie!
Mamy wakacje, w końcu można cieszyć fantastyczną pogodą i słońcem. Jedyną rzeczą na którą trzeba zwrócić szczególną uwagę to ochrona skóry przed promieniowaniem słonecznym. Jak wiadomo co za dużo to nie zdrowo, z wszystkiego trzeba korzystać z umiarem. 
Promieniowanie słoneczne jest dla nas bardzo ważne, dzięki niemu w organizmie człowieka wytwarza się witamina D. Słyszałam także, że w bardziej słonecznych krajach Europy, kobiety rzadziej chorują na chorobę Alzhaimera. 


W tym roku zakupiłam ANTHELIOS XL 50+ spf LA ROCHE-POSAY lekki fluid barwiący, plus prezent w postaci wody termalnej.




 Niestety promieniowanie słoneczne wywołuje u mnie alergię w okolicy oczu i nosa. W tych miejscach skóra jest bardzo delikatna i wrażliwa, do tego dochodzą rozszerzona naczynka, krótka ekspozycja wywołuje swędzące czerwone plamy. Paskudna sprawa, ale na szczęście można temu zapobiec. 


Dlaczego wybrałam ANTHELIOS XL:
  • stworzony jest specjalnie dla skór wrażliwych, oraz osób cierpiących na alergie słoneczne
  • posiada bardzo wysoką ochronę- 50+
  • spf UVB i UVA
  • kosmetyk nie pozostawia tłustego filmu na skórze, i nie powoduje powstawania zaskórników
  • posiada delikatną barwiącą konsystencje.



Moje odczucia po zastosowaniu kosmetyku:
  • przy regularnym stosowaniu na mojej skórze nie pojawia się alergia słoneczna, fluid stosuję 2 tygodnie
  • konsystencja jest naprawdę lekka i nie zauważyłam żeby była bardziej zanieczyszczona, czy "zapchana" przez fluid
  • opalenizna pojawia się stopniowo, nie mam żadnych plam na skórze
  • kosmetyk jest bardzo wydajny, do bardzo rzadkiej formuły trzeba się przyzwyczaić, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze
  • fluid nie barwi mocno, nadaje tylko lekką opaleniznę. Żeby zakryć cienie pod oczami, rozszerzone naczynka muszę użyć dodatkowo korektora
  • idealnie nadaje się pod makijaż
  • opakowanie kosmetyku jest bardzo praktyczne, wygodne i niewielkie.

 Mimo dość wysokiej ceny: 69 zł, polecam kosmetyk. Osoby z wszelkimi alergiami słonecznymi, po zabiega estetycznych, kobiety w ciąży na pewno będą zadowolone. 
Tymczasem!

0 komentarze :

Prześlij komentarz