ZDROWY I SPOKOJNY SEN

By | 06:45 5 comments


Od miesiąca jestem szczęśliwą posiadaczką poduszek z łuski gryki. Powód ich zakupu był inny niż spokojny i zdrowy sen. Otóż wyczytałam w książce "4- godzinne CIAŁO" Timothy Ferriss, że poduszka z łusek gryki zapewnia lepsze podparcie podczas seksu. Sprawdziłam i stwierdzam, jest to lepsza stabilizacja dla pośladków. Poduszka pod wpływem ciężaru ciała nie zapada się, tylko utrzymuje biodra cały czas na tej samej wysokości. W drugiej kolejności odkryłam jak wspaniale podpiera głowę i kark podczas snu.


Wyczytałam także, że poduszka z łusek gryki są trwałe, hipoalergiczne (dla mnie ważne, jestem uczulona na roztocza), łuski zapewniają stały przepływ powietrza przez poduszkę, dzięki czemu nie jest mi gorąco.


Poduszkę kupiłam na allegro, jej wymiary to 40x50 cm, trochę za mała na poszewki z Ikea, ale jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza. Na początku było mi ciężko przyzwyczaić się do spania na szeleszczącej poduszce, ale po 3 dniach już nie zwracałam na to uwagi.
Przez przypadek odkryłam prozdrowotne właściwości łuski gryki, dzięki czemu świetnie się wysypiam, nie budzę się z bólem karku. Cena poduszki to 21,99 zł, śmieszna cena jak za tak dobrą rzecz. Do tego można kupić ją w wielu różnych kształtach, wymiarach, a nawet w formie materaca.



5 komentarzy : Leave Your Comments

  1. wow, chyba też muszę w nie zainwestować, jeśli są, aż tak świetne, bo jednak na dobry sen wpływa wiele czynników, w tym również dobrze dobrane poduszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak czysta pościel i wykonana z dobrego materiału niesamowicie wpływa na nasz sen! Wiele osób zapomina o tym jak bardzo ważny jest sen, a to przecież właśnie podczas snu organizm się regeneruje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sen to podstawa. Czysta pościel, wywietrzone pomieszczenie to podstawa dobrego snu.

    OdpowiedzUsuń