WRÓCIŁAM

By | 06:12 Leave a Comment


Jak widać mój blog doczekał się modernizacji. Zmieniona została szata graficzna, nazwa (krótsza) i menu. Mam nadzieję, że nowy wygląd spodobał się Wam. Zakładałam krótszy czas modernizacji, niestety okazało się to niemożliwe. Nie chciałam także publikować nowych wpisów bo miałam dosyć starej skórki, która nie odzwierciedlała mojej osobowości i nie była estetyczna. 
Na szczęście wszystko się udało i mogę kontynuować moje blogowanie, które rozszerzam o nowe kategorie. Najważniejsza jest dla mnie kategoria ANTYRAK, wiele osób cierpi z powodu chorób nowotworowych. Tak się składa, że pisałam pracę magisterską na temat "Rola żywności i żywienia w profilaktyce antynowotworowej" i mam zamiar podzielić się z Wami wszystkimi informacjami. Moim celem jest pogłębienie tej wiedzy i wykorzystanie jej w życiu, ponieważ jestem obciążona genetycznie chorobą nowotworową. 

Pisałam wcześniej o złamanej ręce. Na szczęście powoli się zrasta, na nieszczęście złamanie było na tyle poważne, że mam zakaz masowania. Głęboko wierzę w rozwój medycyny i w moje całkowite wyzdrowienie. Myślę także o znalezieniu medycznej pomocy za granicą. Na razie pozostaje mi pisanie ciekawych postów, artykułów do portalu Biznes z klasą w którym jestem redaktor Działu Uroda i wytyczanie nowych celów. 

Przepraszam, że tak długo mnie nie było!! Dziękuję, że jesteście :) 

0 komentarze :

Prześlij komentarz