WYPRZEDAŻE DOBRA RZECZ

By | 03:15 3 comments

Może oszalałam, a może po prostu jestem oszczędna i w ten piękny wakacyjny czas kupiłam po dobrej cenie śniegowce na zimę. Buty znalazłam na Zalando za 149 zł, wyglądają na solidnie wykonane, ciepłe i najważniejsze- kupiłam je po okazyjnej cenie! Śniegowce są na każdą pogodę, niepogodę, nie przemakają, pasują do spodni, leginsów, buty idealne na naszą polską zimę.


Po promocji znajdziemy nie tylko letnie ubrania i obuwie, ale cały asortyment sklepów. Wiadomo nie będą to produkty z najnowszej kolekcji, ale czy jest to aż tak istotne? Jeżeli buty są ładne i pasują do stopy, a do tego w super cenie.... czemu ich nie kupić? Mam wrażenie, że dopiero po promocji rzeczy osiągają swoją właściwą i adekwatną cenę. Żałuję tylko, że jesteśmy tak dziwnym krajem i nie mamy porządnych wyprzedaży jak w krajach zachodnich. 
Pytanie do Was- kupujecie latem na wyprzedażach jesienne lub zimowe rzeczy? Co sądzicie o tym pomyśle? 

3 komentarze : Leave Your Comments

  1. Zdarza mi się kupowac latem ciuchy na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zimowe rzeczy nosimy zbyt długo, ach ten klimat :/

      Usuń
  2. Nigdy nie kupowałam latem ciuchów zimowych, ale może czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń