WIZYTA W SPA

By | 13:33 5 comments


Z racji wykonywanego zawodu i miejsca pracy, oraz wielu rozmów z gośćmi postanowiłam poruszyć sprawę "norm zachowań i savoir-vivre w SPA". 
Ostatnio jedna z klientek przepraszała mnie za brak wyraźnego makijażu, kobieta była przejęta do tego stopnia, że przepraszała mnie dobry kwadrans. Oczywiście wytłumaczyłam jej, że nie musi mieć jakiegokolwiek makijażu, pięknej fryzury i najważniejsze aby czuła się zrelaksowana. Żaden pracownik SPA nie zwraca uwagi na to, czy gość jest pięknie uczesany, ubrany, wyspany, wypoczęty, ma perfekcyjny manicure, pedicure, i wiele innych....
Do SPA przychodzimy aby zadbać o ciało i duszę, a nie przejmować się wyglądem. Rada jest jedna- wyluzujcie, nikt Was nie skrytykuje!!! 
Zdarza się, że moi klienci są po kilku dniach imprezowania, zionie od nich alkoholem. Ja nie zwracam na to uwagi, klient jest bardziej zrelaksowany, nie krępuje się i jest otwarty na rozmowę, a co najważniejsze docenia moją pracę przy takim zmęczeniu :)
Nie warto też zakładać nie wiadomo jak strojnej i kosztownej biżuterii. Często goście są tak zmotani, że zostawiają mi w gabinecie swoje kosztowności, które oczywiście zwracam. 

Miło jest natomiast jak zostawicie Nam napiwek, nie ważny w jakiej kwocie. Najważniejsze, że doceniacie naszą pracę, każde SPA pracuje na innych zasadach i często nie mamy prowizji od pojedynczego zabiegu. 10 zł nie zrujnuje Waszego budżetu, a My będziemy wdzięczni za ten gest.   
Na razie mam tyle przemyśleń i wiem, że będzie ich więcej :)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanej wizyty w ośrodkach SPA.

5 komentarzy : Leave Your Comments

  1. Dobrze, że poruszasz ten temat. Ja na przykład nie miałam pojęcia, że w SPA można dawać napiwki i jest to dobrze odbierane.
    Zabieg u Ciebie był najprzyjemniejszą chwilą podczas mojego pobytu w Hotelu Mikołajki. Czułam się zrelaksowana, mimo że bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miło spędziłaś u Nas czas :)
      Napiwki wskazane i mile widziane ;)

      Usuń
  2. Zawsze chciałam udać się do SPA. :D
    Może kiedyś to marzenie zrealizuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się spełni, trzeba tylko wiedzieć czego się chce, działać i korzystać z uroków życia :)
      Powodzenia!

      Usuń
    2. Na pewno się spełni, trzeba tylko wiedzieć czego się chce, działać i korzystać z uroków życia :)
      Powodzenia!

      Usuń