Oczy pełne blasku

By | 09:11 Leave a Comment



Zmorą wielu kobiet, a także mężczyzn są kurze łapki, worki i cienie pod oczami, opadająca powieka, szara skóra wokół oczu i wiele innych nieprzyjemności. Z każdym problemem można walczyć ale nie zawsze tą walkę można wygrać. Przykładem są cienie pod oczami, które uzależnione są od naszej genetyki, prawidłowego funkcjonowania organów wewnętrznych, stanu psycho-fizycznego. 
Moim problemem są te nieszczęsne cienie pod oczami, które są pamiątką po chorobie i 3 operacjach na szczęce, mam także szarą skórę na powiekach i suchą skórę pod oczami. Zauważyłam także pierwsze zmarszczki z czego nie jestem zadowolona. Wszystkie te niedoskonałości staram się wyeliminować lub choćby ograniczyć. 

Pierwszym krokiem w mojej małej walce był zakup kremu pod oczy Monteil pisałam o nim tutaj, jestem z niego zadowolona i z miłą chęcią rozpoczynam kolejne opakowanie. 



Kolejny krok to nawilżające "fasolki" pod oczy marki Janssen. Płatki są dla mnie łatwe w obsłudze, nic mi nie spływa po twarzy, mogę w trakcie mini zabiegu oglądać TV lub pracować na komputerze. Cały żel z płatków wchłania się w ciągu 20 minut, a skóra pozostaje nawilżona, aksamitna i rozświetlona. Polecam ten produkt ponieważ można go zabrać wszędzie, nie zajmuje wiele miejsca, a z naszymi oczami czyni cuda!!! 



Bielenda opracowała nowy program zabiegu na okolice oczu Eye Lift Program, w którego skład wchodzi szereg kosmetyków. Nie byłabym sobą gdybym nie kupiła choćby jednej rzeczy z tej serii, i tak skusiłam się na Enzymatyczny peeling na okolice oczu z kompleksem kwasów PHA i AHA, oraz Peptydowe ujędrniające serum na okolice oczu. Nie jestem w stanie stwierdzić jaki wpływ mają oba produkty na stan mojej skóry, gdyż używam ich zbyt krótko. Pełen opis zamieszczę po miesiącu regularnego stosowania.  

 


W planach mam jeszcze zabieg mezoterapii mikroigłowej na okolice oczu marki Arkana, może dzięki temu wyeliminuje problem suchej skóry i kurzych łapek. Chciałabym zachować świeży wygląd skóry wokół oczu jak najdłużej, w zawiązku z tym program pielęgnacji będę kontynuować i wzbogacać o nowe kosmetyki oraz zabiegi. 

"Żeby mieć piękne oczy, szu­kaj dob­ra w oczach in­nych, żeby mieć piękne us­ta wy­powiadaj piękne słowa."



0 komentarze :

Prześlij komentarz