ORLY GELFX STAR SPANGLED

By | 05:30 4 comments


Jednym z moich ulubionych kolorów tej jesieni stał się Star Spangled. Połyskujące drobinki zatopione w cudownym odcieniu czerwieni, idealny kolor na Święta Bożego Narodzenia, uroczystą galę, Sylwester czy zbliżające się Andrzejki. 
Jeżeli nie mam czasu na manicure hybrydowy sięgam po lakier w tym samym kolorze.  





Na zdjęciu zaprezentowałam manicure, który wykonałam dla koleżanki z pracy na Andrzejkowy Bal/ Marta dziękuję za udział w zdjęciach. 
Tymczasem!



4 komentarze : Leave Your Comments

  1. Madziu to ją DZIĘKUJĘ! Jeszcze nigdy nie miałam tak pięknych paznokci. :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu to ją DZIĘKUJĘ! Jeszcze nigdy nie miałam tak pięknych paznokci. :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) coraz lepiej wychodzi mi ten manicure.

    OdpowiedzUsuń