Peeling kawitacyjny

By | 09:46 4 comments



Witajcie!
W dzisiejszym poście chciałam opowiedzieć Wam o pielęgnacji cery za pomocą peelingu kawitacyjnego.
Jakieś 4 lata temu zakupiłam na allegro przenośne urządzenie do peelingu kawitacyjnego oraz ultradźwięków. Urządzenie jest lekkie, wielkością porównywalne do pilota od telewizora, składa się z części plastikowej (na niej znajduje się wyświetlacz), oraz metalowej szpatułki na końcu. Urządzenie jest łatwe w obsłudze, wygodne w użyciu i tanie. 


W jaki sposób działa urządzenie:
Ultradźwięki emitowane przez urządzenie, na zwilżonej wodą skórze, wytwarzają pęcherzyki powietrza. Dochodzi do nagłego wzrostu ciepła i ciśnienia, pęcherzyki rozrywają się, i rozbijają martwe komórki naskórka. 


Zalety zabiegu:

  • skóra zostaje dogłębnie oczyszczona z martwego naskórka,
  • usunięcie zalegającego w porach sebum i innych zanieczyszczeń,
  • bezbolesne oczyszczanie cery,
  • normalizacja pracy gruczołów łojowych,
  • poprawa mikrokrążenia skórnego,
  • dotlenienie i odżywienie komórek skóry,
  • skóra staje się gładka i promienna.

Zabieg ten można wykonywać na skórze cienkiej, delikatnej, wrażliwej, naczyniowej (taką posiadam), tłustej, mieszanej. Niestety jeżeli mamy na skórze głębokie zaskórniki, urządzenie może sobie z nimi nie poradzić, i trzeba wydobyć je w sposób manualny- wycisnąć. 





Ja mam swój patent na zaskórniki w okolicy nosa, czy brody.Czarne zaskórniki wychodzą z łatwością, jeżeli wcześniej rozpulchnimy skórę, może to być maseczka, parówka, lub działanie zaraz po ciepłym prysznicu. Jedną z krawędzi szpatułki przyciskam mocniej do skóry, i mocniej po niej przesuwam. Po peelingu tonizuję skórę i ewentualnie nakładam maseczkę. 





Najlepsze efekty widać, jeżeli zabieg wykonuje się regularnie, 1-2 razy w miesiącu. 


Cena aparatu: od 150 do 350 zł
Żywotność urządzenia: ja mam swój 4 lata, i nadal działa :)
Tymczasem!



4 komentarze : Leave Your Comments

  1. Odpowiedzi
    1. Warto zainwestować w takie cudeńko, ale zanim kupisz idź na zabieg do kosmetyczki i sprawdź jak to działa :)

      Usuń
  2. mam taki sam, uważam że jest całkiem przyzwoity!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zabieg to jeden z moich ulubionych. Efekt pięknej i dokładnie oczyszczonej skóry uzyskałam już po jednym zabiegu. Generalnie bałabym się wykonywać go sama w domu. Wolę oddać się w ręce specjalistów z gabinetu https://www.qclinique.pl/zabiegi/peeling-kawitacyjny i mieć pewność, że wszystko wykonane jest tak jak należy. Ja miałam problem z licznymi, czarnymi zaskórnikami i ten zabieg pomógł mi się ich pozbyć. Wykonuję go regularnie chociaż teraz coraz rzadziej. Efekt długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń